مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:302023-10-24ورزشي

بازی های پاراآسیایی| ملی پوشان پاراوزنه برداری بعد از مدال آوری چه گفتند؟


ملی پوش وزنه برداری کشورمان در بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: تلاش می کنم در رویداد بعدی مدال خوشرنگ تری بگیرم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی فارس از چین، سیدیوسف یوسفی پس از کسب مدال برنز پاراوزنه برداری چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی، اظهارداشت: تلاشم را کردم بتوانم مدال خوش رنگتری کسب کنم اما به دلیل مصدومیتی که از قبل داشتم موفق به این کار نشدم.

وی با ابراز رضایت از عملکردش در بازیهای پاراآسیایی گفت: از این که توانستم به مدال برنز دست پیدا کنم خوشحالم و امیدوارم با تمریناتی که پشت سر می گذارم بتوانم در بازیهای پارالمپیک به مدال بهتری دست پیدا کنم.

ملی پوش پاراوزنه برداری ایران در پایان عنوان کرد: امیدوارم با حمایتی که از سوی مسئولان صورت می گیرد بتوانیم در پارالمپیک مدال های خوش رنگی کسب کنیم و باعث خوشحالی مردم شویم.

بختیار: با 85 درصد توانم مدال نقره بازی های پاراآسیایی را گرفتم محسن بختیار پس از کسب مدال نقره دسته 59 کیلوگرم چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی گفت: تلاش کردم بتوانم به مدال طلا دست پیدا کنم اما مصدومیتی که حدود سه ماه قبل نصیبم شده بود اجازه نداد با سلامتی کامل به هانگژو بیایم.

وی در مورد رقابتی که با وزنه بردار چینی برای کسب مدال طلا داشت گفت: رقیبم قهرمان المپیک بود و از حمایت تماشاگران چینی هم بهره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های پاراآسیایی| ملی پوشان پاراوزنه برداری بعد از مدال آوری چه گفتند؟

بازی های پاراآسیایی| ملی پوشان پاراوزنه برداری بعد از مدال آوری چه گفتند؟